förarstol celica årsm90 köpes
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: celica gti
- Årsmodell: 1990
förarstol celica årsm90 köpes
som texten ovan så vill jag köpa en förarstol till en 90 celica, utan revor i tyget, tacksam för svar
-
- Bilmodell: CELICA GT-FOUR
- Årsmodell: 1993
- PostOrt: Nyköping
- Land (Country): Sverige
- Kontaktperson: Johan
Re: förarstol celica årsm90 köpes
typiskt hade två jätte fina till carlos sainz! som jag kasta igår på skroten då ingen hade intresse för dem!thomasbanger skrev:som texten ovan så vill jag köpa en förarstol till en 90 celica, utan revor i tyget, tacksam för svar
Johan.L Celica ST205 RED
Top Secret Racing
Top Secret Racing
-
- Bilmodell: celica gti
- Årsmodell: 1990
synd då. du har möjligtvis ingen carlos sainz front & huv? skulle vara intresserad av det isfJohanRocker skrev:typiskt hade två jätte fina till carlos sainz! som jag kasta igår på skroten då ingen hade intresse för dem!thomasbanger skrev:som texten ovan så vill jag köpa en förarstol till en 90 celica, utan revor i tyget, tacksam för svar
-
- Bilmodell: CELICA GT-FOUR
- Årsmodell: 1993
- PostOrt: Nyköping
- Land (Country): Sverige
- Kontaktperson: Johan
Jo men det sitter på min bilthomasbanger skrev:synd då. du har möjligtvis ingen carlos sainz front & huv? skulle vara intresserad av det isfJohanRocker skrev:typiskt hade två jätte fina till carlos sainz! som jag kasta igår på skroten då ingen hade intresse för dem!thomasbanger skrev:som texten ovan så vill jag köpa en förarstol till en 90 celica, utan revor i tyget, tacksam för svar

Johan.L Celica ST205 RED
Top Secret Racing
Top Secret Racing
- superphilip
- Bilmodell: Celica GT-four ST185
- Årsmodell: 91
- Land (Country): Sweden
Du va inte intresserade av mina?thomasbanger skrev:som texten ovan så vill jag köpa en förarstol till en 90 celica, utan revor i tyget, tacksam för svar