[SÅLD]: Folkvagn för den modige/händige
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Moderator
- PostOrt: Ljungbyhed
- Land (Country): Sverige
[SÅLD]: Folkvagn för den modige/händige
Bil såld, tråd låses. 

Senast redigerad av cheetah1 den mån 14 mar 2011, 20:57:02, redigerad totalt 2 gång.
-
- Moderator
Re: S: Folkvagn för den modige/händige
Kan ingen köpa skrotet nån gång så den försvinner från tomten? 

-
- Moderator
Re: S: Folkvagn för den modige/händige
Jag börjar behöva bli av med den här så att jag får plats att göra klart garaget till mina viktigare bilar.
Ingen som behöver en farkost att transportera sig i? Gigantiskt bagageutrymme för att vara en sedan och den har drag, max 1200 kilo får den dra. Max vridmoment kommer på låga varv, så den ger sig iväg rätt bra från stillastående (bra i stadstrafik).
Allt den behöver är ett par nya stötdämpare bak, en ny ABS-givare (tror inte det är nåt värre iaf, den indikerar felkod "Left Rear Wheel Speed Sensor Faulty") och lite kärlek på dörrlåsen så är det en fullt användbar bruksbil.
Jag lägger in en bild i översta inlägget också.
Ingen som behöver en farkost att transportera sig i? Gigantiskt bagageutrymme för att vara en sedan och den har drag, max 1200 kilo får den dra. Max vridmoment kommer på låga varv, så den ger sig iväg rätt bra från stillastående (bra i stadstrafik).
Allt den behöver är ett par nya stötdämpare bak, en ny ABS-givare (tror inte det är nåt värre iaf, den indikerar felkod "Left Rear Wheel Speed Sensor Faulty") och lite kärlek på dörrlåsen så är det en fullt användbar bruksbil.
Jag lägger in en bild i översta inlägget också.