Hej säljer av mitt projekt som har stannat av,hämtade själv den motorkonverterade i england, och samlade på mig 2st svenskreggade för att regga den gröna i sverige.
Men tiden räcker inte till och garagen behövs till annat så nu säljer jag, eller byter bort alla tre. allt av intresse.
maila för fullständig spec på den gröna ( finns hur mycket som helst att lista)
titta på blocket för lite bilder.
Mr2 mk1 turbo engelsk reggad högerstyrd
mr2 mk1 svensk reggad vänsterstyrd
Pris 65000 för alla 3 vid smidig affär
eller bytes mot förslag
Mvh Micke 070-798 24 22
S: mr2 mk1 turbo
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Re: S: mr2 mk1 turbo
Upp ingen som e sugen på ett litet monster
mickemr2 skrev:Hej säljer av mitt projekt som har stannat av,hämtade själv den motorkonverterade i england, och samlade på mig 2st svenskreggade för att regga den gröna i sverige.
Men tiden räcker inte till och garagen behövs till annat så nu säljer jag, eller byter bort alla tre. allt av intresse.
maila för fullständig spec på den gröna ( finns hur mycket som helst att lista)
titta på blocket för lite bilder.
Mr2 mk1 turbo engelsk reggad högerstyrd
Pris 65000 för alla 3 vid smidig affär
eller bytes mot förslag
Mvh Micke 070-798 24 22