Tjo!
Har ett lätt DW svänghjul jag inte behöver längre.
Passar 1jz och 2jz i kombination med r154 lådan.
Väger bara 5.7kg och är i crmoly.
ger din bil snabbare acceleration och mer varvvillighet, en suverän uppgradering.
Nås på PM, Mail: robinpipers@live.se
1500kr kan skickas!
S:Lätt svänghjul 1jz/2jz DW
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: Soarer
- Årsmodell: 1991
S:Lätt svänghjul 1jz/2jz DW
Senast redigerad av robinpipers den tis 19 jul 2011, 20:14:47, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Bilmodell: Supra
- Årsmodell: 1989
Re: S:Lätt svänghjul 1jz/2jz DW
5,7 kilo!vad väger dom original då?du har inge mer grejer liggandes?mvh Andreas
-
Re: S:Lätt svänghjul 1jz/2jz DW
Dom väger Ca 8,5-9kg original så de e en jäkla skillnad, dom använder detta svänghjulet på deras skyline r32 med 1jz vad jag vet.
Jag har lite r154 delar liggandes, har en gammal blå spec tryckplatta men den e troligtvis kass.
har hela urtrampnings mekanismen liggandes med lager, brickor och center delen. och även en kopplings gaffel och ett fäste till en sådan.
Mvh
Jag har lite r154 delar liggandes, har en gammal blå spec tryckplatta men den e troligtvis kass.
har hela urtrampnings mekanismen liggandes med lager, brickor och center delen. och även en kopplings gaffel och ett fäste till en sådan.
Mvh
-