Hej.
undrar om någon har en Spridare till en Avensis 2,0 -04
Art nr är nr ändrat 4 gånger:
23209-29055
23209-29056-A0
23209-29057-A0
23209-29056-B0
23209-29057-B0
Någon som har en liggandes med det artnr?
Är fördyrt att beställa på jobb^^
MvH
Weberg
K: En St Spridare Avensis -04
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Re: K: En St Spridare Avensis -04
Ingen? går bra med en hel rail också!!
mvh weberg
mvh weberg
- Glenn
- Super User
- Bilmodell: Celica GT-Four ST205
- Årsmodell: 96
- PostOrt: Stockholm
- Land (Country): Sverige
får man fråga vad som är fel på den ? ..det verkar som att det blir vanligare och vanligare att spridare sätter igen nuförtiden.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se
Min ena spridare är knäckt , antagligen gått sönder när toppen lyftes av.
ja avensisarna har ju haft problem med igensotade spridare där av så mång ändrade artnr.
får tillbaka bilen från blockrenoveringen om 1-2 veckor har lite akut att hitta en.
mvh weberg
ja avensisarna har ju haft problem med igensotade spridare där av så mång ändrade artnr.
får tillbaka bilen från blockrenoveringen om 1-2 veckor har lite akut att hitta en.
mvh weberg
Har hittat en spridare nu till min bil men artnr stämmer ej, men det är till samma bil och motor och 2.0L motorn och
dom ser precis likadana ut och samma färg och kontakt!
Min bil gjordes 2003/10
Spridaren: 2003/05
Någon som vet vad skillnaden är?
Kan jag andvända den spridaren?
MvH
dom ser precis likadana ut och samma färg och kontakt!
Min bil gjordes 2003/10
Spridaren: 2003/05
Någon som vet vad skillnaden är?
Kan jag andvända den spridaren?
MvH
- Glenn
- Super User
- Bilmodell: Celica GT-Four ST205
- Årsmodell: 96
- PostOrt: Stockholm
- Land (Country): Sverige
Jag skulle ringt toyota (lämpligen en vettig toyotavberkstad med personal som är lite serviceminded) och frågat, en gissning är ju att den nyare helt enkelt är en förbättrad variant, japanerna är ju grymma på att identifiera fel och föra in ändringar i löpande produktion.
(När jag jobbade med japanska kopiatorer kunde det ibland hända att en del man skulle byta var ersatt ett tiotal gånger, hela tiden med förbättrade varianter. det kunde hända att om man beställde sama del med en veckas mellanrum så fick man olika delar hela tiden.)
(När jag jobbade med japanska kopiatorer kunde det ibland hända att en del man skulle byta var ersatt ett tiotal gånger, hela tiden med förbättrade varianter. det kunde hända att om man beställde sama del med en veckas mellanrum så fick man olika delar hela tiden.)
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Har kollat upp lite men det ska vara enchans man tar, antagligen funkar det men finnes ingen garanti.
Förstår inte att det kan vara så in i h svårt att få tag på en spridare till en sån vanlig bil
Förstår inte att det kan vara så in i h svårt att få tag på en spridare till en sån vanlig bil