avensis-02
-
- Bilmodell: avensis hb limited edition
- Årsmodell: 2
- PostOrt: 75244
- Land (Country): sweden
avensis-02
Nykommling på er sida. Skrev ett inlägg för en stund sen men det fubbade jag tydligen bort. Har en fundering om att byta mina bakljus på min limited edition sk. hatch back-02. Vet inte om ni redan har behandlat frågan isf vilken länk/topic finner jag svar. Undrar åxå om bättre ljud. F`låt att jag mixar 2 ämnen på samma sida.Lovar att i fortsättningen hålla mig på rätt ämne i mina frågor. tpf
-
Re: avensis-02
Ps.menar bakljus modell "Lexus"uppsala skrev:Nykommling på er sida. Skrev ett inlägg för en stund sen men det fubbade jag tydligen bort. Har en fundering om att byta mina bakljus på min limited edition sk. hatch back-02. Vet inte om ni redan har behandlat frågan isf vilken länk/topic finner jag svar. Undrar åxå om bättre ljud. F`låt att jag mixar 2 ämnen på samma sida.Lovar att i fortsättningen hålla mig på rätt ämne i mina frågor. tpf
-
Re: avensis-02
uppsala skrev:Ps.menar bakljus modell "Lexus"uppsala skrev:Nykommling på er sida. Skrev ett inlägg för en stund sen men det fubbade jag tydligen bort. Har en fundering om att byta mina bakljus på min limited edition sk. hatch back-02. Vet inte om ni redan har behandlat frågan isf vilken länk/topic finner jag svar. Undrar åxå om bättre ljud. F`låt att jag mixar 2 ämnen på samma sida.Lovar att i fortsättningen hålla mig på rätt ämne i mina frågor. tpf