Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Trodde bromsmannen.se bara var återförsäljare och inte ett eget märke, där ser man hur lite koll jag har
var någon bmw till salu på rejsa.nu för någon vecka sedan som hade bilder underifrån när bilen var hissad där man såg helt perfekt hur bra och fin kyldragning är gjord, ska se om jag hittar någon länk.
Nja som jag förstått de är de original skivor som han slitsar, hålborrar samt zinkbehandlar .
Beläggen minns jag fan inte vad dom hette, men skulle vara vassare än original samt dammfria iaf enligt han .
martenheller skrev:Beställde precis nya däck.
Federal fanns inte i de dimensionerna jag ville ha så istället blev det Nankang Ns-2 i dimensionerna:
225/35-18
255/35-18
Priser? vad har du för bredd på fälgarna?
/Christian N
0733966737
Toyota Mr2 Mkll gen2 N/a Mv6:an *Kör*
Toyota Avensis -05 Aut, Stora GPS:en Familjeracen? *Kör*
Toyota Camry -93 V6 Delar Säljes *Skrotad*
Toyota Starlet KP62 *Rulland chassi*
BIMMER 328i -96 m 325:ans insug Vinterräsen *Såld*
Audi S6 C4 2,2T -94 Quattro "nya" Vinterräsern *Kör*