Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres. Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres. Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Jag är på jakt efter fälgar så att jag kan köpa vinterdäck till min Toyota Land Cruiser 100 1999
Bultcirkel PCD 5/150.0
Inpressning ET 60
Axel CB 110
Bultdimensioner M14x1,50
16-22"
Ring mig på 0720-222260 om du har någon som helst slags tips, då jag inte kan hitta någonting som passar varken på OCL Brorsson, Svenska Fälg eller Specialfälgar...
Hej!
Tackar! Nej, jag har inte sett den sidan. Skönt att någon säljer fälgar till min bil. De två som finns att välja på är ju rätt så coola!
Nu verkar de dock en aning dyra... Undrar om det finns billigare fälgar också? Vet du om dessa går att använda året runt, dvs även till vinterdäck (på vintern... )?
Mvh,
Bengt