S: Apexi Power FC 3S-GTE Gen3
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: Toyota MR2 Turbo
- Årsmodell: 91
- PostOrt: Växjö
- Land (Country): Sverige
S: Apexi Power FC 3S-GTE Gen3
Säljes ett styck
1st Apexi Power FC
1st Handkontroll för enklare mappning och justering. Samt överblick av sensorvärden upp till 8 sensorer
1st Datalogit blackbox för att utföra mappning via PC, inkl programvara till pc´n
Finns ej att få tag i nytt längre så tillverkningen upphört. Men tittar man på boxar till övriga modeller kostar dom ca 1100dollar.
Datalogit kostar idag nytt 299dollar
dvs ca 10 000kr plus frakt tull och moms.
Säljer komplett för 9000kr
I mycket bra skick och allt är plug n play till din 3S-GTE Gen3, Passar också Gen2 med lite omstiftning i handskarna.
Ett komplett sprut som ger dit total kontroll över maskinen men samtidigt behåller all dina originalfunktioner i bilen.
Detta är ett måste för den som vill plocka ut mer mos ur maskinen. Sitter idag i en MR2:a med över 600hk!
Bor ni i södra sverige eller har möjlighet att ta er dit med bilen, Så kan också mappning av systemet fixas till mycket förmånligt pris av den killen som mappar min bil!
Bara hör av er om ni har frågor!
1st Apexi Power FC
1st Handkontroll för enklare mappning och justering. Samt överblick av sensorvärden upp till 8 sensorer
1st Datalogit blackbox för att utföra mappning via PC, inkl programvara till pc´n
Finns ej att få tag i nytt längre så tillverkningen upphört. Men tittar man på boxar till övriga modeller kostar dom ca 1100dollar.
Datalogit kostar idag nytt 299dollar
dvs ca 10 000kr plus frakt tull och moms.
Säljer komplett för 9000kr
I mycket bra skick och allt är plug n play till din 3S-GTE Gen3, Passar också Gen2 med lite omstiftning i handskarna.
Ett komplett sprut som ger dit total kontroll över maskinen men samtidigt behåller all dina originalfunktioner i bilen.
Detta är ett måste för den som vill plocka ut mer mos ur maskinen. Sitter idag i en MR2:a med över 600hk!
Bor ni i södra sverige eller har möjlighet att ta er dit med bilen, Så kan också mappning av systemet fixas till mycket förmånligt pris av den killen som mappar min bil!
Bara hör av er om ni har frågor!
-
Re: S: Apexi Power FC 3S-GTE Gen3
Ingen som e sugen på att kunna mappa er MR2:a?
Man ser många som frågar om hur dom ska kunna plocka ur mer effekt i sina bilar.
Detta är de optimala verktyget för dom pengarna
Man ser många som frågar om hur dom ska kunna plocka ur mer effekt i sina bilar.
Detta är de optimala verktyget för dom pengarna
-
- Bilmodell: mr2
- Årsmodell: 1991
- OrgNr: 5565773537
- Kontaktperson: billy
Tjena toyspeed! Kan du ringa mig 0704033773 /billy (behöver få bilen mappad)
-
Finns kvar.
Så bara hugg!
Så bara hugg!
Du säljer inte Datalogit separat??
-
Det gör jag endast om jag har köpare på både datalogit och Apexin och den som köper Apexin inte vill ha datalogiten av nån anledning.
jag använder nämligen Apexit idag i bilen. Och de vore ju att hugga sig själv lite i foten att ta bort datalogiten.
jag använder nämligen Apexit idag i bilen. Och de vore ju att hugga sig själv lite i foten att ta bort datalogiten.
Toyspeed skrev:Det gör jag endast om jag har köpare på både datalogit och Apexin och den som köper Apexin inte vill ha datalogiten av nån anledning.
Det förstår jag.
-
Bud på detta???
Skicka ut ett bud på detta grabbar så får vi se!
Skicka ut ett bud på detta grabbar så får vi se!
-
- Pay User
- Bilmodell: MR2
- Årsmodell: 1993
- PostOrt: hanaskog
finns dessa grejor fortfarande kvar? jag undrar också är det svårt att mappa själv. eller behöver man ha läst på rätt bra för att kunna greja själv med det. bor annars i södra sverige om mappning skulle behövas
-
Yes, grejerna finns kvar.
Och mappningen KAN man göra själv. Jag skulle dock ABSOLUT inte rekommendera nån att göra detta utan tillräckliga kunskaper.
Du kan säkert få bilen att fungera. Men hur bra? Meningen med att göra detta är ju att kunna plocka ur potentialen ur bilen.
Och om den som mappar inte klarar de så fyller ju inte systemet nån funktion!
Men jag har lovat att den som köper det ska jag fixa en mappning till för ett riktigt bra pris. Killen som mappar min bil ställer då upp.
Och mappningen KAN man göra själv. Jag skulle dock ABSOLUT inte rekommendera nån att göra detta utan tillräckliga kunskaper.
Du kan säkert få bilen att fungera. Men hur bra? Meningen med att göra detta är ju att kunna plocka ur potentialen ur bilen.
Och om den som mappar inte klarar de så fyller ju inte systemet nån funktion!
Men jag har lovat att den som köper det ska jag fixa en mappning till för ett riktigt bra pris. Killen som mappar min bil ställer då upp.