S: Växellåda K40 till Corolla och Starlet

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
freo
PostOrt: Sundsvall
Land (Country): Sverige

S: Växellåda K40 till Corolla och Starlet

Inlägg av freo »

Jag har en 4-växlad låda över som är nyrenoverad med nya kullager, allt annat genomkollat och ser bra ut. Gått 11000 mil.
Passar Corolla KE70 och även Starlet KP61 om man flyttar över förlängningshuset.

Kan levereras mellan Sundsvall och Falköping den 20:e maj, alternativt 2 veckor senare.

Pris: bud?
Rikard89
Bilmodell: Starlet rwd
Årsmodell: 1983

Re: S: Växellåda K40 till Corolla och Starlet

Inlägg av Rikard89 »

om du har lådan kvar så är jag väldigt intresserad, jag bor i hudiksvall så jag kan komma och hämta den isåfall... passar den till en 83as starlet?
Rikard89
Bilmodell: Starlet rwd
Årsmodell: 1983

Inlägg av Rikard89 »

har du lådan kvar så är jag intresserad av den jag bor i hudik så jag kan komma och hämta den närsom helst...
freo
PostOrt: Sundsvall
Land (Country): Sverige

Inlägg av freo »

Såld!
Låst