Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
I min Corolla så fanns felet i kontakten som sitter i bakluckan. Det fanns ström fram till den men inte efter den, ett stift var skadat.
Har även sett bilar där själva anslutningen till rutan lossnat, den är fastlödd på en liten ingjuten metallplatta på var sida av rutan. Bara att löda fast igen.
Jag har inte kollat ohm, vet inte hur jag gör det.
Vilken säkring är det som går till elvärmen?
Vindrutetorkare och nummerskyltsbelysning fungerar fint. På verkstaden sa han något om att de snabbmätt och det inte var helt stendött, men nästan...låg spänning fanns verkade det som.
Jag påtalade detta vid en service och de ville av förklarliga skäl inte göra någon djupare dykning i detta då jag endast betalade för service.