elschema charmant eller bilder
Kategoriregler
Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
Re: elschema charmant eller bilder
Tackar de får du hemskt gärna göra.
-
- Bilmodell: Daihatsu Charmant
- Årsmodell: 1987
Här är några bilder, har problem med internet såklart så kan tyvär inte göra bättre än såhär just nu, hoppas du får ordning på problemet.
Glad påsk.
Glad påsk.
Tackar för bilderna de hjälpte 
som sagt nu är de bara blinkers å pipljud kvar att fixa sen blir de besiktning

som sagt nu är de bara blinkers å pipljud kvar att fixa sen blir de besiktning

-
Var så lite så, hoppas att du får den besiktigad 
Lägg gärna upp en bild så jag får se på den
Och glöm inte att registrera dig på Charmant community på facebook

Lägg gärna upp en bild så jag får se på den

Och glöm inte att registrera dig på Charmant community på facebook

Charmant community är jag självklart registrerad är ju ett måste
du har säkert redan sett den men kan länkar till garaget sidan då jag inte är så haj med att lägga upp bilder
http://www.garaget.org/?car=324383

du har säkert redan sett den men kan länkar till garaget sidan då jag inte är så haj med att lägga upp bilder

http://www.garaget.org/?car=324383
-
Ja den har jag sett 
Gillar färgen på den starkt
Är skärmkanterna valsade på den bilen?
Jag har likadana fälgar fast gunmetall , sitter 195 50 15 fram och dom tar i med osänkt bil ^^

Gillar färgen på den starkt

Är skärmkanterna valsade på den bilen?
Jag har likadana fälgar fast gunmetall , sitter 195 50 15 fram och dom tar i med osänkt bil ^^
Jo färgen är grym dock stenskott men gammal bil
skärmarna är valsade å bilen lite för hög kommer sänkas lite till när jag fått upp avgassystemet högre
hm aa okej har 185/45-15 på 8 bred fälg å de känns rätt bra om man skulle få ner den någon cm till

skärmarna är valsade å bilen lite för hög kommer sänkas lite till när jag fått upp avgassystemet högre

hm aa okej har 185/45-15 på 8 bred fälg å de känns rätt bra om man skulle få ner den någon cm till