Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
nybliven medlem på detta finfina toyotaforum och hugger som en mask direkt..
jag har som många andra lite bekymmer med choken på min starlet den fungerar fint nu på sommaren men dra så inni h-sicke med soppa när det blir kyligare ute
tankarna har gått åt ett motorbyte till en modernare motor för att slipp dessa bekymmer.. frågan lyder (troligtvis gissade ni rätt) Vilken motor lämpar sig bäst ihop en orginallådan? alternativt vilket motorpaket passar i en starlet med mins knussel? helst insprutare då..
4a med tillhörande låda går inte ner mellan rambenen, jag ställde dit en en gång...
Nån 4e eller vad dom hette är nog bra mycket smidigare, vet inte hur det är med 1.3l rollorna om det paketet går i eller kanske bara är lådan som är för stor??