Haha japansk gammal plåt och någon som svetsar 3ggr per år är ingen bra kombination om man ska räkna timmar iaf:
Började med att forma plåtbitarna som dom skulle och sen i lugn takt punkta fast för att plåten inte skulle slå sig.
Jag klarade mig som det ser ut riktigt bra från det, men åkte däremot på några nitar då ja skurit ut lite väl lite på innerskärmen, pfft sa det och en halv cm försvann:)
Tog såklart ingen bild på skadan inne men det var iaf hål på både inner och ytterskärm.

Innerskärm, är inte en speciellt stor skada men likväl krångligt när man inte kan:P

Yttre skärmkanten på plats.

Lite finjusteringar med hammaren i mrgn så kommer det nog bli riktigt bra:)
Sen kapade jag ur hålet i ena framskärmen, och slängde den i syrabadet och kan förhoppningsvis om inte allt för mkt är rost i plåten hinna få den färdig i mrgn eller iaf under helgen.

När det är såhär pass begränsat kan man faktiskt hålla sig entusiasmerad när det kommer till rostlagning:)
Han även förbi h2m racing och shoppade ett par sparco stänklappar till evon, samt diskuterade lite fälgar till celican, vi får se vad som händer på den fronten.
Peace!