Säljes! Turbomätare Prosport 45mm Premium Red Amber!

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
AntonL
Bilmodell: Mr2 Turbo JDM
Årsmodell: 1990
PostOrt: Gotland

Säljes! Turbomätare Prosport 45mm Premium Red Amber!

Inlägg av AntonL »

Turbomätare Prosport 45mm Premium Red Amber!

tänkte ha den i min mr2:a (Passar där original turbomätare sitter om man moddar (hör av dig om du undrar)) men matchade inte, jag vill ha vitt ljus! Denna är röd!

Så Säljes nu ny i kartong, finns allt för att montera i den och monteringsanvisnigar.

Detta är en specialmätare som är 45 mm i diameter. (vanligtvis 62mm) Går att få in i en enkel DIN hål bl.a. Har för mig att den ska kunna passa inuti mätartavlorna på någon subaru också.

Pris: 500:-
Frakt tillkommer. Men jag ska till elmia så går att hämtas där!

Mvh Anton Larsson :)

Bild
Bild