S;
Nu säljer jag min gamla trotjänare. Rost, sprucken ruta och trasig abs tillsammans med div andra småfel och brister till det facila priset av 25 tusen.
Landcruiser 90 1997 29000mil bensin v6 3,4l
Skall besiktigas i slutet av april. Går den genom utan att det blir anmärkning på abs vet du i alla fall vad som gäller.
På plussidan; Silvermetallic, extraljusbåde och två extraljus.
Backvarnare, hemmabygge i form av lådsektion som medger att bilen blir bäddbar. Hemmabyggt lastskydd som fästs i baksätets nackskyddsinfästning.
Draget utbytt och bilen uppgraderad till 2800 dragvikt för några år sen.
Underredsbehandlad nyligen.
Stöttor bytt bak.
Går alldeles utmärkt, men jag säljer den för att den börjar bli lite bedagad och nu tycker jag att nästa ägare kan få ta vid.
Priset är orubbligt, så snälla, försök inte ens pruta. Då får den hellre stanna kvar.
Gun Karlsson troentorp@telia.com
Båstad
S: Landcruiser 90 1997 29000mil bensin v6 3,4l
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: LC
- Årsmodell: 1997
- PostOrt: Båstad