Jag har däribland hittat att på min bil där sitter en OEM dump. Men på det röret där VTV:n ska sitta så är den pluggad.
Så istället för att sitta som på denna bilden.
Så är slangen markerad med rött kopplad som vanligt, men den gula är pluggad från dumpröret och från T-kopplingen från den röda så går en vakuumslang in i kupén till turbotrycksmätaren

Och med lite sökning på nätet så sägs det på de flesta andra forum att dumpen inte kommer funka ordentligt och att motorn kommer att gå dåligt. Överlag så känns det inte som om motorn går dåligt nu, men den kanske kan gå bättre om det är rätt installerat.
SÅ TILL DEN STORA FRÅGAN:
Om jag nu sätter ditt en annan återcirkulerande dump som t.ex. GFB:s som är antingen öppen eller stängd och använder bara en vakuumslang till dumpen
http://www.do88.se/sv/artiklar/gfb-dv-t ... entil.html
ELLER fixar original till att allt är kopplat som det ska.
FÖRDELAR/NACKDELAR med dessa alternativen