Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns! Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns! Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Nu är bakvagnen av bilen också. Faktiskt väldigt fint skick på allt förutom ytrosten. Hitta en del fula lagningar på den jag tog ur min andra ST165 men den här visar inga tecken på det. Diffen ser schysst ut men jag får återkomma med bättre bilder när jag får bort den från ramen. Är den fortfarande intressant Johnny?
Planen är att skicka bilen till skroten imorgon men det är knappt något mer än karossen kvar av bilen nu för resten har jag tagit av den. Har fortfarande dörrarna och kjolkittet kvar t ex men om det är något ni vill ha så brinner det lite om knutarna nu!
Jag är hemskt angliserad när det kommer till biltermer men antar att du menar shortblock? Har hela motorn på rullande motorlyft i förvar och har ej plockat isär den mer än att insuget och turbon/grenröret så om du vill köpa får du ta hela motorn. Kan tänka mig att släppa den för 6000 i befintligt skick och om du vill kan du då få med det jag plockat av motorn.