Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres. Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres. Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kostar säkert en hand och en arm hos toyota, men mät storlek och kolla resistans så kanske du kan hitta en annan som passar, jag kör med modifierad camrysensor i min ST202..
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Glenn skrev: ↑tor 15 jun 2017, 15:49:46
Kostar säkert en hand och en arm hos toyota, men mät storlek och kolla resistans så kanske du kan hitta en annan som passar, jag kör med modifierad camrysensor i min ST202..
Jag har kollat på mr2-ben i england än så länge och för bägge bak så blir det va 4500kr.
Får kolla om jag kan hitta nåt begagnat. annars får det bli dom pengarna på nya som man vet fungerar.
Jobbigt mycket pengar bara
kribbe skrev: ↑mån 19 jun 2017, 13:54:49
Fick bli nya ändå. Kände att det drar iväg med tid annars.
Nya beställda, kommer på onsdag. Får hoppas att det bara är dom som krånglar