Här skriver vi om våra bilar, vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen, endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Detta är min 82ans cressida som jag donar lite med
Den blir bla breddad (golf 1 skätmkanter) compotive ts600 16x10 bak samt 16x9 fram. (Fälgar) div rostlagning coils omlack ska även byta tank(sönderrostad)samt lådan (lagerljud spec på 4an)
Bempa skrev:Jäklar vilket jobb du lägger ner du verkar säker med svetsen.
Tack så mycket ! Hehe nja hyfsat iaf msn är ju bilplåtis men sånt hör är så myycket roligare när man får skapa
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Ja det syns att du är van vid plåtarbete, måste säga att golf skärmkanterna ser ju ut att vara designade för den här bilen från början, dom passa in riktigt bra med formspråket på bilen
Benny Gustavson
AE92 4age 20vmotorrenovering pågår KE70 4age 16vIn progress ADT251 2ad-fhvFamiljeräser ACM20 1az-feFamiljeräser GXE10 1g-fejaha, ännu ett projekt InstagramBenny_Gustavson
Bempa skrev:Jäklar vilket jobb du lägger ner du verkar säker med svetsen.
Tack så mycket ! Hehe nja hyfsat iaf msn är ju bilplåtis men sånt hör är så myycket roligare när man får skapa
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Ja det syns att du är van vid plåtarbete, måste säga att golf skärmkanterna ser ju ut att vara designade för den här bilen från början, dom passa in riktigt bra med formspråket på bilen
Hehe msn tackar , lääängtar bara tills man blir klar nu så kämpar på xtra
Hehe ja de har en perfa grundform faktiskt
Fick idén av en hemmavid här som beställde till sin BMW 2002a
Syns som sagt att du gjort nått involverande svets och bilplåt förut, bra snyggt! Du kan få göra skärmkanter på Corollan också
Bara fortsätta i samma takt, lookin' good!
Tackar Plåtcenter Halmstad, Snabbservice Getinge, FM-Bildelar, L-M-R.se, Ashes Wheels, Tofugarage, vänner och världens bästa far som ställer upp och hjälper mig!
jenssomfan skrev:Syns som sagt att du gjort nått involverande svets och bilplåt förut, bra snyggt! Du kan få göra skärmkanter på Corollan också
Bara fortsätta i samma takt, lookin' good!
Hehe man tackar ,ja lite har de väl blivit men som sagt sånt här är så mkt mer givande än "produktion" som de är på jobbet
Hehe japp msn kämpar på vill va klar till våren/midsommar
Senaste jag hann med innan svetsmunstycke sa upp sig å gasen tog slut igen.. Hahaha