Här skriver vi om våra bilar, vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen, endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Johnny Blade skrev: ↑mån 04 maj 2015, 22:01:02
Efter att ha stått sedan i höstas så var den ovanlig grinig idag.
Jaja.Det hinner iaf bli oljetryck innan den startar,iofs med sprayhjälp,men det hade nog funkat ändå eftersom batteriet verkar friskt.
5 år gammal post jag vet men..
- Varför har du en dold startknapp, är tändlåset paj ?
- Vad gör du till höger om ratten ? choke trodde jag först men ?
- är amperemätaren paj ? borde slå i botten medans starten går ?
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Det är nåt fel på t-låset.I startläget så kopplas tändläget bort.
Det är kvar från tidigare ägare.
Choke på höger sida ja.Det var en tillfälligt försök på den förgasaren.Den wiren har jag inte kvar.
Hur ampermätaren visar har jag inte tänkt på.Jag har iaf fått för mig att den funkar.