K: Alu kylare ST165
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: Celica GT4
- Årsmodell: 88
- PostOrt: Fjugesta
K: Alu kylare ST165
Någon som har en aluminiumkylare passande en st165. Den får inte vara mycket större än original för jag har det bra trångt. Eller tips var man kan köpa ny kylare i aluminium till ett rimligt pris tages tacksamt emot.
-
Re: K: Alu kylare ST165
Bah! Blev en ASI på Ebay. Kommer nig bli tajt att få dit men jag får välla bygga om lite i värsta fall. Intercoolerrör i vägen framförallt.
-
- Bilmodell: CELICA GT-FOUR
- Årsmodell: 1993
- PostOrt: Nyköping
- Land (Country): Sverige
- Kontaktperson: Johan
en riktigt bra kylare för bra pris! har en sådan på min st205a! håller ner kylningen kan jag lova!!Bezt skrev:Bah! Blev en ASI på Ebay. Kommer nig bli tajt att få dit men jag får välla bygga om lite i värsta fall. Intercoolerrör i vägen framförallt.

Johan.L Celica ST205 RED
Top Secret Racing
Top Secret Racing
-
Får hoppas att det är det som är felet med min bil, märkte att kylaren läckte ordentligt vid gaveln när jag satte i kylarlock med högre tryck. Beställde TRD-termostat från Fensport som ska passa 165:an så vettefan vad jag ska göra med den felaktiga från LG. Tror inte jag kan returnera den då det är beställningsvara.