K:växellåda st182, alt hel motor.440cc spridare,

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Johannes Rydberg
Bilmodell: Celica st 162
Årsmodell: 88
PostOrt: Henån
Land (Country): sverige

K:växellåda st182, alt hel motor.440cc spridare,

Inlägg av Johannes Rydberg »

Tja.

är på jakt efter st182 växel låda i första hand. och camry svänghjul . startmotor bör helst vara med i växel lådan. eller en hel st 182 motor . kan vara defekt. eller isärplockad m.m. växellådan bör vara i gott skick.

alt en växel låda som passar på celica st 162 men har startmotorn mot torpedväggen istället. typ camry 87-91, m.m ja ni vet kanske mer vad som kan tänkas passa och fungera.

jag skall turbo konventera min st 162 88´´ och behöver ha bort startmotorn som sitter under grenröret . inte fel att få en starkare låda från st 182. eller en hel motor kanska är lättare att byta allt.

bara att pm a om ni har nåt intressant.

på förra forumet blev jag erbjuden att köpa en st182 motor för ett bra pris. men det är ju låst nu. :(

är på jakt efter spridare oxå som sitter på gt4 och supra mk3 440cc

mvh Johannes
Pipedreams
Sponsor
Bilmodell: Supra mkiv 6spd US-SPEC
Årsmodell: 97
PostOrt: Ludvika
Land (Country): Sverige
Företagsnamn: Pipedreams
Kontaktperson: Håkan

Re: K:växellåda st182, alt hel motor.440cc spridare,

Inlägg av Pipedreams »

Jag har 4st spridare ligger. Ge mig ett bud.
Lexus IS300. Brukis
Supra MKIV TT 6spd US-SPEC
Celica st205 5s-gte BEAMS, BW EFR8374
korken1
Bilmodell: toyota celica gt4 carlos sainz
Årsmodell: 1992
PostOrt: 85751
Land (Country): sverige

Re: K:växellåda st182, alt hel motor.440cc spridare,

Inlägg av korken1 »

jag har 4 st orginalspridare från en carlos sainz på 440cc vid 3bars soppatryck vill ha 1500kr+frakt för dessa skicka svar till henrik-costell@hotmail.com eller ring tele:070-7909800
mvh henrik
Skriv svar