S: Celica Supra 1984

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
telltales
Bilmodell: Celica Supra
Årsmodell: 1984
PostOrt: Sala

S: Celica Supra 1984

Inlägg av telltales »

Hej hej jag köpte på mej en Celica Supra från -84 som jag tänkte busa på is med , när vi nu tvättat och gått igenom bilen så är jag tveksam till att göra så då bilen är i mycket bättre skick än vi kunnat anan :) Så helt ärligt rost finns i nederkant på dörrar samt innerskärmar bak. Det saknas lister på högersida och någon liten på vänster sida. Finns två bulor på huven samt en på taket. Annars rak och fin. Handbroms ur funktion ena bromsskivan fram skulle behöva bytas. Inredningen är hel förutom två små hål i förarstolen. 5 original fälgar. Går bra i motor och växelåda. Så finns det någon som är intresserad av att den så hör av er annars använder jag den som bus bil, tycker bara att det är synd med tanke på skicket. :)
Senast redigerad av cheetah1 den lör 08 feb 2014, 01:12:31, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: Välkommen! La till ett "S:" i rubriken.
jarmoreima
Bilmodell: toyota celica supra
Årsmodell: 1985
PostOrt: ljungaverk
Land (Country): sverige

Re: S: Celica Supra 1984

Inlägg av jarmoreima »

telltales skrev:Hej hej jag köpte på mej en Celica Supra från -84 som jag tänkte busa på is med , när vi nu tvättat och gått igenom bilen så är jag tveksam till att göra så då bilen är i mycket bättre skick än vi kunnat anan :) Så helt ärligt rost finns i nederkant på dörrar samt innerskärmar bak. Det saknas lister på högersida och någon liten på vänster sida. Finns två bulor på huven samt en på taket. Annars rak och fin. Handbroms ur funktion ena bromsskivan fram skulle behöva bytas. Inredningen är hel förutom två små hål i förarstolen. 5 original fälgar. Går bra i motor och växelåda. Så finns det någon som är intresserad av att den så hör av er annars använder jag den som bus bil, tycker bara att det är synd med tanke på skicket. :)

hur dyr är denna bil..har en 85a så behov av delar..mvh
jarmo 0762 947397
Användarens profilbild
Toraz
Bilmodell: Celica
Årsmodell: 1981
PostOrt: 82023
Land (Country): Sverige

Inlägg av Toraz »

hum ser ju freshare ut än min nuvarande, på skallet iaf. Hur vart det med den vart den såld el fick den ut å härja? : )

jarmoreima:

Jag har e 85a med. sen vet jag vart det står en till CelicaSupra som är reservdelsbil.
Richard

Toyota:
Celica Liftback -81 klenoden
Celica Liftback -82 skrot
Celica Supra -85 track day
Camry Touring -88 vardags
telltales
Bilmodell: Celica Supra
Årsmodell: 1984
PostOrt: Sala

Inlägg av telltales »

Den vart såld och slapp bli bus bil tack och lov för det var den för fin för :thumbup:
Skriv svar