Kollar av här om någon är intresserad av min bil.
Bilen är röd. Inte mint condition karossmässigt. Mekaniskt mkt bra.
Det är mycket pengar nerlagt på denna bil. Just nu är det en mappning iväg för ca 450hk på vanlig bensin.
Motorbygget är långt förbi 100k
Ny framvagn 15k
nya bromsar 5k
bilköp ca 100k
Totalt minst 230k. Alla grejer har gått mindre än 400mil.
Säljes för halva byggkostnaden. Dvs 115k.
17" med så gott som nya r-däck kan köpas till bilen.
Intresserade kan ringa för att få en mer detaljerad beskrivning av bilen.
Inga dolda fel på bilen. Den säljs för att jag tappat orken. Det är ett riktigt bra bygge, även om funktion gått före finish.
Vet att jag kommer ångra mig i framtiden, då jag älskar dessa bilar, men denna passar itne mitt liv just nu
favorit i repris: röd st205 erbjuds till försäljning
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: Mr2 turbo och Celica GT4 st205
- Årsmodell: 95
- PostOrt: Malmö
favorit i repris: röd st205 erbjuds till försäljning
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Bilmodell: Aygo
- Årsmodell: 2007
- PostOrt: Bankeryd
- Land (Country): Sverige
Re: favorit i repris: röd st205 erbjuds till försäljning
skicka mej bilder om du har e du snäll
ja kör funktion före form också 

-
- Bilmodell: Mr2 turbo och Celica GT4 st205
- Årsmodell: 95
- PostOrt: Malmö
Re: favorit i repris: röd st205 erbjuds till försäljning
Tror du har fått bilder på den via pm för ett tag sen?mortil skrev:skicka mej bilder om du har e du snällja kör funktion före form också

Så såg den ut när jag gjorde bort mig i superstage

De som var på superstage (rätt många från klubben) kan ju intyga att den funkar mtk bra maskinellt, förutom just nerväxling till 3ans växel som skrapar.
Exteriört har den nu fått raiserblocks för vingen.
Den var mappad till 1.1 bar tidigare, men nu har jag bytt insug till sidmatat, frontmatad ic (bred som attan och 3" tjock) 1000cc spridare och ny rail. Startar och går, men man måste ju mappa om den då man ändrat flödet. Nu ska det inte vara något som bromsar effekten förutom turbon och den ska iaf räcka till 450hk. Blir svårslagen pris/prestanda vid detta köp.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Albert Einstein
Albert Einstein