S: kaross och delar rwd Starlet -83

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
Fabian
Bilmodell: MR2 AW11 -87
Årsmodell: 1987
PostOrt: Helsingborg
Land (Country): Sverige

S: kaross och delar rwd Starlet -83

Inlägg av Fabian »

jag måste tyvärr göra mig av med mitt långtidsprojekt eftersom jag av olika aneldningar inte kan ha kvar garaget den står i.

Det handlar om en tom kaross som är till hälften skrapad på underredsmassa och väldigt fin i plåten, förutom ett ställe vid vindrutan (syns lite på bilden, vänstra nederkanten av vindrutan) och under tanklocket och bakåt under stötfångaren. undertill är den helt skonad från rost, vilket kan bero på att det har varit en Gotlandsbil tom 2005, de senaste tre åren har den stått avställd i fuktfritt garage.

Medföljer gör allt som hör till orginalbilen, lättare att skriva det som inte följer med; baksäte och stolar, vindruta och bakaxel.
motor och växellåda är 1,3liters 4K-C och femväxlade K50.
skärmarna är rostfria, dörrarna börjar rosta i underkant och huven är dåligt rostlagad en gång i tiden.

extra som medföljer är en 4k-c i okänt skick.

bilen säljes komplett i lådor (förutom det som jag listade som fattades) eller i delar. kom med bud!

jag har även motorfästen som gör att en 4A-G maskin passar ner i som säljes separat för 500kr.

T50låda med sprängkåpa för 4A-GEmotor säljes också separat, 1000kr.

projekttråden: http://www.toyotaklubben.se/viewtopic.p ... sc&start=0
Bilagor
DSC09080.JPG
DSC09080.JPG (436.19 KiB) Visad 2137 gånger
MVH Fabian Hallbom
---------------------------
FF Aygo -07 VVTi 1KR-FE 1.49,70 i blöta SS SÅLD
MR MR2 -87 Bigport 4A-GE (rullande renovering)
FR Starlet -83 Bigport 4A-GE (evighetsprojektet) 1.43,00 i ett torrt SS (58hk 4k-c med blåst toppackning)
xstream
Bilmodell: starletRWD
Årsmodell: 1983

Re: S: kaross och delar rwd Starlet -83

Inlägg av xstream »

du har pm
sqeeze
Bilmodell: toyota starlet
Årsmodell: 81
PostOrt: borås
Land (Country): sverige

Inlägg av sqeeze »

du har ett till pm :)
Användarens profilbild
Fabian
Bilmodell: MR2 AW11 -87
Årsmodell: 1987
PostOrt: Helsingborg
Land (Country): Sverige

Inlägg av Fabian »

http://www.resultatservice.com/resserv/ ... 8056816290

funderar även på att sälja mina 15" saab turbo fälgar, sådana som liknar minilite. i fint orginalskick, inga kantstötningar, 4x114,3 15x5,5" Bud!
MVH Fabian Hallbom
---------------------------
FF Aygo -07 VVTi 1KR-FE 1.49,70 i blöta SS SÅLD
MR MR2 -87 Bigport 4A-GE (rullande renovering)
FR Starlet -83 Bigport 4A-GE (evighetsprojektet) 1.43,00 i ett torrt SS (58hk 4k-c med blåst toppackning)
Skriv svar