Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns! Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns! Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Hej. Funderar på att sälja mitt projekt då jag blivit sugen på att prova motorcykel innan man blir för gammal det är en MR2 Turbo, Med bur och väldigt bra papper, Står bara "Motorn Bytt" "Okänd effekt" så fritt fram att trimma Sen är den reggad med buren och väldigt bra avgaskrav. Mycket att skriva så vid intresse PM:a mig så lovar jag att svara på allt,
Trist att du ska sälja.
Du kan köpa min hoj om du fortfarande är sugen på att prova MC.
Måste du tvunget köra streetfighter så är det bara att plocka bort lite kåpor från den
Tycker det är lite lustigt att ingen ens kommer med ett bud..detta är ett kanon tillfälle om man vill bygga en riktig värsting utan att behöva oroa sig för polis och besiktning..och i med att motorn ändå måste ur kan man bygga en riktig rackarrökar maskin..jag hade gjort det om jag haft plats/ lite mer kunskap/ och pengar..blir kanske pappa i december och känner att en del pengar antagligen kommer gå dit..och synd att bilen bara ska behöva stå..kan eventuellt ta något roligt inbyte men ska vara rwd och mycket billigare issåfall.
▲Bilar▲
«Mitsubishi Evo 2 Vänsterstyrt Monster - Kör
«Skoda Superb Kombi 12 - Kör
«Toyota MR2 Turbo 92 "Nymans gamla" - Såld
«Audi A4 3.0 Avant Quattro 02)- Såld
«Toyota Corolla T-Sport 05 - Såld
«Toyota Starlet 79 - Såld
«Toyota Celica GTi 91 - Såld http://www.garaget.org/proberas
hehe ja om någon ska veta skicket så är det du salle du ägde ju den trots allt för ett år sen mc planerna är nog lagda lite på is..letar något billigt bus objekt..typ en riktigt trimmad amazon elleer dyligt..lite sleeper så..finns ju delar i överflöd till dom gamla volvo motorerna också..en gammal e30 eller något kan vara lockande också..
▲Bilar▲
«Mitsubishi Evo 2 Vänsterstyrt Monster - Kör
«Skoda Superb Kombi 12 - Kör
«Toyota MR2 Turbo 92 "Nymans gamla" - Såld
«Audi A4 3.0 Avant Quattro 02)- Såld
«Toyota Corolla T-Sport 05 - Såld
«Toyota Starlet 79 - Såld
«Toyota Celica GTi 91 - Såld http://www.garaget.org/proberas