Ovanlig Tercel

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
micke_205
Bilmodell: Celica GT4 ST205
Årsmodell: 1994

Ovanlig Tercel

Inlägg av micke_205 »

Har en 2-hjulsdriven 3-dörrars Tercel årsmod 1984 som är helt rostfri. Jag har själv aldrig sett en sån modell av tercel tidigare. Tänkte höra om det är någon som vet om det finns något värde i en sådan.

Har lånat den här inloggningen av Micke, jag heter Jocke vill nån kontakta mej direkt ring 070-5566942 men tar självklart gärna emot inlägg på det här forumet.
Röd vänsterstyrd Celica ST205 -94 till salu, nyrenoverad motor m.m
Audi 90Quattro -90 vinterbil
Skidoo Summit 800 -04 vinterleksak
Användarens profilbild
Starlan1
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige

Re: Ovanlig Tercel

Inlägg av Starlan1 »

micke_205 skrev:Har en 2-hjulsdriven 3-dörrars Tercel årsmod 1984 som är helt rostfri. Jag har själv aldrig sett en sån modell av tercel tidigare. Tänkte höra om det är någon som vet om det finns något värde i en sådan.

Har lånat den här inloggningen av Micke, jag heter Jocke vill nån kontakta mej direkt ring 070-5566942 men tar självklart gärna emot inlägg på det här forumet.
Så ovanliga är dom inte men de rostade upp fort... Finns några här i området !
Pris mässigt någonstans mellan 5-12' skulle jag gissa beroende på utseende !
Lycka till !
Mvh Anders
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
Skriv svar