Har en 2-hjulsdriven 3-dörrars Tercel årsmod 1984 som är helt rostfri. Jag har själv aldrig sett en sån modell av tercel tidigare. Tänkte höra om det är någon som vet om det finns något värde i en sådan.
Har lånat den här inloggningen av Micke, jag heter Jocke vill nån kontakta mej direkt ring 070-5566942 men tar självklart gärna emot inlägg på det här forumet.
Ovanlig Tercel
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
- micke_205
- Bilmodell: Celica GT4 ST205
- Årsmodell: 1994
Ovanlig Tercel
Röd vänsterstyrd Celica ST205 -94 till salu, nyrenoverad motor m.m
Audi 90Quattro -90 vinterbil
Skidoo Summit 800 -04 vinterleksak
Audi 90Quattro -90 vinterbil
Skidoo Summit 800 -04 vinterleksak
- Starlan1
- Bilmodell: Toyota Starlet
- Årsmodell: 1981
- PostOrt: Djurås
- Land (Country): Sverige
Re: Ovanlig Tercel
Så ovanliga är dom inte men de rostade upp fort... Finns några här i området !micke_205 skrev:Har en 2-hjulsdriven 3-dörrars Tercel årsmod 1984 som är helt rostfri. Jag har själv aldrig sett en sån modell av tercel tidigare. Tänkte höra om det är någon som vet om det finns något värde i en sådan.
Har lånat den här inloggningen av Micke, jag heter Jocke vill nån kontakta mej direkt ring 070-5566942 men tar självklart gärna emot inlägg på det här forumet.
Pris mässigt någonstans mellan 5-12' skulle jag gissa beroende på utseende !
Lycka till !
Mvh Anders
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross