Funderar på att byta till originalmotor i busbilen. Nu sitter det en gen2 motor med:
smidda kolvar
arp-bult i stakarna
HKS 264kammar och kamdrev
Arp-bult till toppen
Stålpackning, kan vara HKS
Rostfria ventiler
Lager bytta
Sidmatat gti-insug
Borttagen T-VIS
Har gått ca500mil sedan renovering. Har precis gjort leak-down test och den är rövtät.
Prisidé: 30000:-
Finns även en garret gt3071r med adapter till original grenrör. Även den ca500mil.
Pris: 8000:-
Intressekoll 3s-gte gen2
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Sponsor
- Inlägg: 837
- Blev medlem: lör 07 mar 2009, 10:52:19
- Bilmodell: Supra mkiv 6spd US-SPEC
- Årsmodell: 97
- PostOrt: Ludvika
- Land (Country): Sverige
- Kontaktperson: Håkan
- Ort: Ludvika
Intressekoll 3s-gte gen2
Lexus IS300. Brukis
Supra MKIV TT 6spd US-SPEC
Celica st205 5s-gte BEAMS, BW EFR8374
Supra MKIV TT 6spd US-SPEC
Celica st205 5s-gte BEAMS, BW EFR8374