S: Toyota Starlet 1.3 -97

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
KimE
Bilmodell: Corolla
Årsmodell: 1998
PostOrt: Norrtälje

S: Toyota Starlet 1.3 -97

Inlägg av KimE »

Säljer våran starlet eftersom behovet av den inte längre finns och behovet av pengar är större (husköp).

Har nyligen slagit om till 21 000 mil, motorn har jag bytt i somras till en som gått ca 8000 mil.
Den gamla motorn blev skrot efter att förra ägaren kört sönder en kylarslang och samtidigt kört med för lite olja.
Slutsiffra 2, bes till april och skattad.
Framskärmen har en bula och huven är lätt stukad samt dåligt målad *se bild*. Finns även spricka i nederkant av vindrutan, färdigsprucken och påverkar ej bes.

Sommardäcken är nya sedan -10, vinterdäcken sitter på nu och går minst denna vinter, ett av vinterdäcken är nytt.
Extraljusen på bilden följer med om affären går så snabbt att jag inte hinner skruva bort dom, sitter även cd spelare med usb uttag som följer med vid smidig affär. Kablar dragna för slutsteg.
Motorvärmare med kupéuttag.

Vill du ha en billig bil på alla sätt är denna perfekt!
Bilen finns i närhet av min hemort och kan ses alla dagar.

Kan mejla fler bilder om behov finns!
Maila eller PMa i första hand då jag har svårt att ta telefon på jobbet.
Mvh / Kim

Bild
Senast redigerad av KimE den tor 16 dec 2010, 20:10:09, redigerad totalt 3 gång.
KimE
Bilmodell: Corolla
Årsmodell: 1998
PostOrt: Norrtälje

Re: S: Toyota Starlet 1.3 -97

Inlägg av KimE »

Är den dyr, eller är det lojt för en liten starlet på marknaden?

Kom med passande bud om intresse finns, är inte helt omöjlig.

Mvh
Kim
Skriv svar