K: Celica GT4 90- köpes

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Mattias D
Årsmodell: 0
PostOrt: 26392
Land (Country): Sverige

K: Celica GT4 90- köpes

Inlägg av Mattias D »

Hej!

Söker en Celica GT-4 för att köra lite is racing.

Har du en du vill bli av med hör av dig.

0705-149936
//Mattias
Pipedreams
Sponsor
Bilmodell: Supra mkiv 6spd US-SPEC
Årsmodell: 97
PostOrt: Ludvika
Företagsnamn: Pipedreams
Kontaktperson: Håkan

Re: K: Celica GT4 90- köpes

Inlägg av Pipedreams »

Jag har en st205 som jag håller på och plockar ihop. Nyrenoverad motor, ny koppling, renoverad växellåda, turbon har gått 200mil. Är rätt risig i lacken då den gått som träningsbil i italien men bra maskinellt så det är en perfekt busbil. Ska skruva på toppen så är motorn klar, sen ska jag riva lådan och byta lite synkringar. Kan ha den klar om ca 1månad. Tänkte sälja den för 69000:-.
Lexus IS300. Brukis
Supra MKIV TT 6spd US-SPEC
Celica st205 5s-gte BEAMS, BW EFR8374
Mattias D
Årsmodell: 0
PostOrt: 26392

Re: K: Celica GT4 90- köpes

Inlägg av Mattias D »

Pipedreams skrev:Jag har en st205 som jag håller på och plockar ihop. Nyrenoverad motor, ny koppling, renoverad växellåda, turbon har gått 200mil. Är rätt risig i lacken då den gått som träningsbil i italien men bra maskinellt så det är en perfekt busbil. Ska skruva på toppen så är motorn klar, sen ska jag riva lådan och byta lite synkringar. Kan ha den klar om ca 1månad. Tänkte sälja den för 69000:-.
Hade varit intressant om den var klar. Behöver en omg för att användas som isracing bil.
Hör av dig om den blir klar tidigare.
//Mattias
Skriv svar