Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres. Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres. Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Nån som har en stor flagga? Ska hyra lite större garage ihop med två bmw-tokiga kompisar, så jag tänkte ockupera ena långväggen med en flagga
Hemiyoda hade en stor neonskylt minns jag..... Kanske till salu?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Om inte Dale eller Emman fick min stora toyota-flagga på kryssningen (hur ska jag minnas) så borde den ligga upp i sthlm.
har lovat att skänka den till klubben men om den inte behövs kan du få köpa den billigt av mig
tror den är 3 x 2m och har svårt att tänka mig att det finns större...
fredrik mkIII skrev:annars om skicket inte är jätteviktigt kan man ju svänga förbi toyota och fråga dem om man kan få en av dem nästa gång de bytar... borde bli gratis.
mvh fredrik
Har du iof rätt i.. enklaste lösningarna är oftast de bästa toyota på måndag då..
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.