ST162 karossen med en likandan reservdelbil säljes då i ett paket alltså 2bilar.
Den första är vit och börjar bli rostig som f-n i kanterna men ändå hyffsat fräsch, svetsa golvet rätt mycket för 2år sedan efter nerslag och har servat den ofta själv då jag hade tillgång till olja och bra verksad på jobbet. Den har gått över 30 000 men går för jäkla bra i motor och låda, snål men ändå pigg som attan. Dämparna är dock helt slut bak så dom frös i vintras och fram är dom säkert åxå rätt kassa....
Köpte bilen när den gått 25 000. All el funkar vågar jag säga, fixade popup lysena för nått år sedan då de bara var kontakterna som var kassa...... Bra projekt eller bruksbil. Har tyvärr inte besiktat den och den är avställd. Körde fram till årsskiftet men ville inte besikta med frusna dämpare......
Reservdels bilen köpte jag för att få lite bälten och inredning efter en lite olycka vid golv lagningen.... den har rasad motor efter nått turbo experiment men finns mycket bra delar att plocka, har snott hf drivknut då den rasa på bruksbilen....
Pris på dessa två pärlor ihop är 10 000kr och vill helst bli av med båda då jag köpt nyare bil och dessa 2 bara står....
S: Celica 2.0 16(kat) 1989
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: CelicaGT st202
- Årsmodell: 1994