Toyota iQ 2010. White Pearl. (iQ 3, 1.33 Dual VVT)
OBS! Endast 20 månader kvar på leasingkontraktet. (Ursprungligen 36 månader)
Toyota prenumeration 2 854kr/mån, dvs privatleasing där även service, försäkring, vinterdäck och självriskreducering ingår. Bara att tanka och köra med andra ord.
Samma paket skulle idag vid nytecknande av prenumeration ligga från 3 622 kr/mån med identiska tillval.
Underbar småbil i premiumsegmentet. Den har alerta vägegenskaper och är fantastiskt smidig att parkera i stan, man hittar alltid plats att fickparkera. Dessutom är den mycket bränslesnål.
Bilen har idag endast gått 977mil och överlåts till ny leasingtagare tidigast 2011-10-01 (då överlämnar jag bilen med max 1000mil på mätaren. Bilen får vid kontraktets utgång 2013-06-30 ha gått max 3000mil, övermil kostar 7kr/mil inklusive moms.
Detta är en fantastisk möjlighet att ta över ett leasingkontrakt med en bil som gått rätt antal mil och som har kort bindningstid .
Jag vill överlåta mitt kontrakt då jag numer inte är i direkt behov av en bil.
Info om bilen:
Modellnamn: IQ
Växellådstyp: Manuell
Bränsle: Bensin
Effekt (hk): 100
Paket: iQ 3
ACC, CD-stereo, Nyckellöst lås och startsystem, ABS, Airbags, Antispinn, Antisladdsystem, Elhissar, LM-fälgar, Elspeglar-elinfällbara, Regnsensor, Aut. avbländande innerbackspegel, Vinterhjul, Dimljus fram och kromade backspeglar
Fälgar: 16” lättmetallhjul 175/60R16
Växel låda: Dual VVT-i6 manuell
Motor: 1.33 liter, 100 hk (stora motorn)
Ni når mig på telefon: 0735464642 eller via mail: nicholas.kejler@gmail.com