

Motor:
5SFE -91 block med eftermonterad kolvkylning (från Mazda Miata)
5SFE vevaxel med vevtappar slipade till 3S diameter
5SFE -98 Oljepump,shimsad och 2 kuggar mindre drev
CP kolvar 8,5:1
Eagle vevstakar
ACL race lager
gen3 toppackning
ARP toppbultar
1mm oversize Ferrea Competition plus ventiler
Engle ventilfjädrar
HKS 264 graders kammar
Fidanza kamdrev
gen3 kamrem
3SGE ST162 insug
Specialbyggt grenrör, med turbon vänd åt andra hållet.
Holset HX35 turbo, uppgraderad med 60mm HX40 kompressorhjul
40mm wastegate
Molli 50mm dumpventil
AEM luftfilter
Stor vattenkyld IC
Vattenkylare till IC, passar på bilar med AC
Bosch vattenpump till IC
Oljefilterflyttare
Stor vattenkyld oljekylare
Stålomspunna oljeslangar
Bosch 1680cc spridare
Toppmatad fuelrail
dubbla Walbro soppapumpar
stålomspunna bränsleslangar
Aeromotive bränsletrycksregulator
Apexi Power FC med handkontroll
gen3 isnugstemp
GM 3 bars mapsensor
GM knacksensor
MSD 6A tändförstärkare
MSD Blaster 2 tändspole
MSD tändkablar
NGK BKR7E tändstift
Drivlina:
XTD 5,5kg svänghjul
RPS Max street 6 puckad koppling
gen3 växellåda
TRD lamelldiff
ATS drivknutar
Urethan motorfästen
Chassi:
Cusco Zero 2 Coilovers
ST krängningshämamre fram & bak
TRD fjäderbensstag fram & bak
-93+ bakvagnsbalk och stag
-93+ casterstag med urethanbussningar
Bromsar:
Gen3 ok runtom med adaptrar för 320mm skivor
Supra Mk4 320*30mm skivor fram, Nästan nya
Mazda RX8 320x22mm skivor bak, Nästan nya
EBC Yellow stuff bromsbelägg runtom, ca halva belägget kvar
Goodridge stålomspunnen bromsslang
Motul RBF 600 Bromsvätska
Fälgar:
Rota Torque Drift Bronze 17x8 ET35 fram och 17x9 ET35 bak
Däck:
Toyo R888 235/40 fram och 255/40 bak, Nästan nya bak, ca hälften kvar fram.
Interiör:
Momo skalstolar
Momo ratt
Aluminum pedaler
Aluminum växelspaksknopp
Autogauge black crystal mätare: Laddtryck, Avgastemp monterat i A-stolpen. Oljetemp, Oljettryck och Bredbandslambda, monterat i DIN uttaget ovanför stereon.
1kg pulver brandsläckare´
Stereo:
Kenwood CD/MP3 stereo
DLS reference 200A slutsteg
MDS 5,25" kit monterat i dörrarna
MDS 4" kit monterat bak
2xGAS 10" i lådor bakom stolarna
Exteriör:
Border front i Urethan (dock lite urkapad för vattenkylet till ICn)
Toms sidor och bakkjol (bakkjolen skrot, för trasig för att vara värd att laga)
TRD vinge (Sprucken, dock inget problem att laga)
Klarglas framlampor
Vita sidoblinkers
94ans baklampor (vänster baklampa saknar fästöron och har svarta märken som troligen går att polera bort)
Vill man laga bilen krävs följande:
En del riktjobb vänster bak. Balken under bagagen är sned ca 2cm, detta är inget som påverkar vägegenskaperna, men behöver troligen fixas om man vill på bakluckan/lampan att passa helt hundra igen.
Ny framskärm(inget annat fram verkar trasigt)
Ny bakkofångare, antingen original eller eftermarknads.
Ny lack på vänster framskärm, vänster bakskärm, bakre kofångare, vinge och panelen mellan baklamporna.
Inga som helst problem att provköra bilen.
Pris får diskuteras beroende på vad köparen är intresserad av, inget på bilen säljs dock löst om inte motorn blir såld.
Pris för bilen som den står nu: 80000:-
Telefon: 0727-278619