Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres. Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres. Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
pipedreams: Hmm, jag gillar designen på dom, men det var ju synd att det var vinterdäck, planen var ju att köpa sommarhjul och kränga på mina dubbdäck från mercan på dom fula 15" fälgarna som sitter på nu..
hornlund: Ptja, svårt att säga, beror ju på vad det är för fälgar, snygga fälgar av rätt dimension med färscha sommardäck kan man ju betla en slant för, fula kantstötta fälgar med blanka däck tja..
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Har en kombination fina 16" fälgar från senaste celican, femekrade oem toyota. Med slitna däck.
Har även en kombination fina 15" fälgar från avensis 02, femekrade oem toyota. Med mycket fräscha nankang däck.
14" passar inte på din ST202 va? Annars har jag en drös i den dimensionen också.
Bilder på de övre alternativen finns i min tråd om AT200´n
Tvivlar på att 14" går på, ser ganska tight ut med 15" redan över frambromsarna.
Både 15" och 16" är intressant, även 16" brukar vara dyrare än både 15" och 17" däcksmässigt, var så förr iaf men
det kanske är annat idag när så många bilar har 16" som standard.
Vad är det för prisläge då ?
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
2000-3000 eller något där i mellan? 14" går precis över bromsarna fram på AT200, & jag tror de bromsarna är lite mindre än ST202.
Det sitter 205/50-16 på 16" fälgarna nu, så du kan ju titta upp vad däcken kostar i den dimensionen. Men jag tror även 55-profil borde få plats, den storleken är ju betydligt vanligare. Vilket borde leda till lägre priser!