S: eftermarknadsplenum till 2jz GTE.

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
mkivhalmstad
Bilmodell: avensis
Årsmodell: 2001

S: eftermarknadsplenum till 2jz GTE.

Inlägg av mkivhalmstad »

Pga av felköp så säljer jag nu mitt plenum till en 2jzGTE motor.

Aldrig använt, bara uppackat, kontrollerat å nedpackat igen, raka å fina anslutningar till blocket.

http://www.performance-parts-manufactur ... d-167.html
Bild
detta på bilden.

det som ingår är givetvis plenumet, infästningar, pinnbultar, tunna packningen, värmepackningen (6 mm för att förhindra värmen från blocket att komma till spridare/plenum=bättre verkningsgrad) lite slangar å en jävla massa skruvar :)
Nypris på KLracing 2395:- (utan värmepackningen +400sek. ) OBS!!! EJ KÖPT DÄR, ENDAST REF.

Mitt pris 1700:- (eller bytes mot något annat kul, ge mig förslag, bytesvärde 1900:-)

Varan finns i Halmstad, kan skickas på valfritt sätt då köparen står för frakt.

mvh Kristjan
bilder KAN ordnas, men behövs nog inte.
mkivhalmstad
Bilmodell: avensis
Årsmodell: 2001

Re: S: eftermarknadsplenum till 2jz GTE.

Inlägg av mkivhalmstad »

Då jag jobbar borta mkt så kanske jag kan leverera det personligen.
Skriv svar