K: MR2 MK1
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
K: MR2 MK1
Önskar köpa en mk1:a. Så rostfri som möjligt. Kan tänka mig objekt också.
Håller till i Sthlm. 0704402141
Håller till i Sthlm. 0704402141
- Hornlund
- Bilmodell: MR2 & IS200
- Årsmodell: 8500
- PostOrt: Örnsköldsvik
- Land (Country): Sweden
Re: K: MR2 MK1
Den här kom ut på blocket idag, åtminstone närma geografiskt sett. Vet dock inget om bilen, men ser ut att ha klarat sig bra från rost på bilderna.
/ Mikael, MR2x2 & IS200.
Ursäkta för sent svar! Jag såg den, men den låg i fel prisklass för mig. Annars var det nära och bra! Tack för tips!
max 15-20k.
Martin
Martin
Risig -86 som tyvärr saknar div org prylar såsom kjolar, vinge och stänkskydden i bak. Trasig främre kofångare. Bilder kommer med en projekttråd så småningom om... Såg att det fanns en del i Englands som sålde begagnade delar, nån du kan rekommendera?
- MagnusS
- Bilmodell: AW11
- Årsmodell: 1985
- PostOrt: Nybro
- Land (Country): Sverige
- Kontakt:
Härligt, ser fram emot en projekttråd och få höra om dina planer, Har tyvärr inga tips om beg grejer, har handlat en hel del nya grejer på ebay dock.
AW11´85
Vectra GTS 3.2
MF 35´60;)
Vectra GTS 3.2
MF 35´60;)
Fråga: Är det helt helge rån att stoppa i motor från annat fabrikat?