Hallå
Åkte av vägen för två veckor sedan, trodde då att det bara var min hemmabyggda spoiler som gick sönder.... Men såg idag att både framskärmar har slagit sig...
Går säkert fixa men det kommer aldrig blir bra känner jag.
Så jag undrar om någon har ett par liggandes? Eller har något tips på var jag kan köpa 2 nya till bra pris, eller kanske glasfiber?
Såg att gt4 racing hade båda framskärmar (glasfiber) plus frakt för 2600kr, kan det vara något?
Tacksam för svar. Hade velat få ut bilen en gång till innan sommaren är slut.
framskärmar gt4 -90 köpes
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: Supra mkiv
- Årsmodell: 1994
- PostOrt: Otterbäcken
- Land (Country): Skaraborg
Re: framskärmar gt4 -90 köpes
beställ från gt4-racing jag är sugen på att beställa där ifrån med kanse kan beställa ihop och dela på frakten?k-len skrev:Hallå
Åkte av vägen för två veckor sedan, trodde då att det bara var min hemmabyggda spoiler som gick sönder.... Men såg idag att både framskärmar har slagit sig...
Går säkert fixa men det kommer aldrig blir bra känner jag.
Så jag undrar om någon har ett par liggandes? Eller har något tips på var jag kan köpa 2 nya till bra pris, eller kanske glasfiber?
Såg att gt4 racing hade båda framskärmar (glasfiber) plus frakt för 2600kr, kan det vara något?
Tacksam för svar. Hade velat få ut bilen en gång till innan sommaren är slut.
Hur har det gått med svänghjulet?
-
- Bilmodell: gt4
- Årsmodell: 1990
- PostOrt: övik
- Land (Country): Sverige
Re: framskärmar gt4 -90 köpes
Glömde bort att kolla det redan förra veckan. Men tanten sa då att det var skickat.
Kollat fraktsedelnummer såfort jag är hemma igen
topic: PMa mig om någon är sugen på gruppköp från gt4Racing.
Kollat fraktsedelnummer såfort jag är hemma igen
topic: PMa mig om någon är sugen på gruppköp från gt4Racing.