Annars hade du ju en hel del utrustning, AT200'an jag tittade på hade ju eftermonterade elhissar exempelvis, och saknade ABS, samt hade enklare säten.
Hmm, måste nästan hissa båda hjulen fram och kolla om jag har diffbroms vid tillfälle, det vore ju kul isåfall, finns ju ett visst hopp efterssom den är svensksåld

Ska försöka föra lite bok på soppaförbrukningen på denna tänkte jag, annars brukar jag bara räkna efter vid varje tankning. För närvarende har jag drygt kvarts tank enl mätaren, och har kört 46mil, det låter ju bra, men jag vet som sagt att dessa mätare inte brukar vara så linjära, lär väl få tanka på måndag eller tisdag antar jag, då visar det sej vad den drog första tanken.
Sen har jag ju friktionsdäck på också, dom är ju kanske inte så bra för varken väghållning eller soppaförbrukning, även om jag tycker den har oförskämt bra väghållning.
Ska försöka se om jag kan byta olja och filter nu i helgen, och kommer jag förbi nån toyota så köper jag nog stift med (eller om jag lyckas googla fram vilka NGK den ska ha..) det kan ju knappast öka på soppaförbrukningen iaf. ..Ska även kolla hur luftfiltret ser ut, det var halvdyrt så ser det fräscht ut får det sitta kvar.
Angående körstil så kör jag nog ungefär som för 10 år sen om jag kör själv, är sambon med går det betydligt lugnare då hon inte blir så glad annars