Helvete vad jobbigt det är med dne där plasten under bilen, den är inte vriktigt lika jobbig på ST205 som jag minsn det, nästa gång åker jag fan till OK istället för att kravla under bilen

Dessutoms aknades packningen till oljepluggen, nu VET jag att jag ska ha ett gäng sådana (brukar alltid byta den på ST205'an efterssom dom kostar typ nada på toyota) men hittade jag nån sån i gömmorna ? nopes.. jaja, får klara sej utan till nästa oljebyte.
Anledningen att jag inte köpte en nu är för att jag för en gångs skull inte köpte ett toyota originalfilter, utan ett MAHLE på mekonomen.
Faktum är att motorn går mjukare nu efter oljebytet, det brukar ju faktiskt inte märkas på toyotorna.
Idag var det 22 grader dessutom så jag testade AC'n, den kyler men sådär bra, måste kolla upp den..
En annan sak jag upptäckt är att IBLAND gnisslar nån rem de första 3-10 sekunderna efter start, vad jag vet är det väl bara en rem som kan komma på tal och det är ribbremmen som driver "allt", jag inspekterade den och den ser fräsch ut, ska testa att göra en rengöring mha tandborste och spänna den och se om jag kan få problemet att frösvinna, om jag minns rätt skulle toyota ha ockerpris för den remmen till ST205 iaf så det lärm väl vara samma till ST202.
Jag försökte och kika på lyssponingen utan resultat, måste man verkligen riva bort hela fronten frö att komma åt ? isåfall orkar jag inte fixa tror jag.