Har en manuell Supra turbo 1989. Konstaterat är att den förmodligen (sa bilrenoveraren svågern och broder bilmekaniker) behöver hjul/framvagnsninställning då den drar. Men efter en kraftig 0-100 i söndags ((som i övrig var en besvikelse, inga 290 hk där inte

Några tankar på vad det kan vara?
Vad jag läst mig till kan det vara vad som helst från behov av att balansera däcken, att alla cylindrar inte går, till kardanaxlar, drivknutar mm
Kan jag fixa det själv eller är det felsökning på verkstad som gäller?
------------- Edit ---------25/8...,..
I backen från jobbet så kändes det som om bakhjulen spann, ingen kraft, ingen fart, kom knappt till vägkanten..... Kopplingen känns ok, växellådan med.... Men de jobbar inte i hop.. Ingen växel läggs i, frihjul och tomgång är allt jag får... Bogsering till verkstad blev det. Har jag bränt lamellerna (eller något ännu värre)? Är det kopplingsbyte som gäller, vad kan det kosta (på toyotaverkstad), vad kommer de föreslå för koppling och vilken behöver jag (knappast 290 hk men def mer än 235), siktar på 350-400 (så om det är kopplingen, kanske den ändå hade behövt bytas?). Är de ens villiga att sätta i något man beställt och vill ha själv, har toyota förslag på iaf minst steg 1 kopplingar eller kommer de köra på originalaktigtförslag?
Mvh